Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Unutmak mı

Unutmak mı
 

doğa


Unutmak mı gülüm

nasıl söylersin bunu

rüzgar nasıl her estiğinde

fesleğen kokusunu taşırsa her yana.

Munzur vadisinin esintisi de

senin kokunu getirir bana

nice kavgalar nice ölümler gördüm gülüm

ama hiçbiri koymadı bana

senden ayrı kalmanın acısı kadar

nice yokluklar yoksulluklar gördüm gülüm

ama hiçbiri koymadı bana

sesini duyamamak kadar

nice mahpus damları nice işkenceler gördüm gülüm

ama hiçbiri koymadı bana

senin kokunu duyumsayamamak kadar

ama hepsinden öte

hiçbir şey koymadı bana

ülkemden ve senden uzakta yani sürgünde

ülkemin toprağına ayak basamamak kadar

 
Toplam blog
: 147
: 272
Kayıt tarihi
: 10.03.09
 
 

55 yasindayim. Edebiyat ogretmeniyim. 30 yili askin bir zamandir, bir dershanede ogretmenlik görev..