Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Unutmak ne güzel....

Bugün zihnimi evde unutmuşum, akşamları yatarken başumcumdaki konsolun üzerine bırakıyorum, bu sabah uyandığımda neden bilmiyorum almayı unutmuşum. Belki de bilerek unuttum, almak istemedim. Kapıdan çıktığımda her zamankinin aksine garip bir şekilde hafif ve mutluydum. Şarkılar mırıldanıyor, ağaçlara, balkonlardaki çiçeklere bakıyor, hepsinin renklerini ayırt edebiliyor, hatta kokularını duyabiliyordum. Martı sesleri, serçelerin topluca şakımaları, trenin raylarda çıkardığı kesik kesik sesler her biri ayrı ayrı havada uçuşuyordu. Gökyüzü daha mavi, güneş daha insaflıydı bu sabah. İnsanların yüzleri bile sevimliydi, buruşuk suratlı aksi yüzlü birkaç nineye gülümsedim, onlar da gülümsedi. Kağıt toplayan kirden yüzü görünmeyen genç bir çocuğa "kolay gelsin" dedim, şaşkın baktı, "sağol" dedi. Ne güzel bir sabahtı, ne kadar yalın ve sadece bir sabahtı... Ben, sesler ve gülümseyen gözler vardı. Ne telaşlarım, ne endişelerim, ne gelecek korkularım yanımda gelemedi. Evde bırakmıştım hepsini... Unutmuştum.. Unutmak ne güzel, geçmiş ve geleceği sırtımda taşımadan yürümek ne güzel, şimdi şu anda burada olmak ne güzel.... Merhaba hayat...
 

 
Toplam blog
: 40
: 423
Kayıt tarihi
: 14.04.11
 
 

Eğitimim, hayata dair hiç bir şey bilmediğimi anlamama yetecek kadar, Bilgi birikimim, bilgin..