Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '08

 
Kategori
Dostluk
 

Unutmak ve unutulmak

Unutmak ve unutulmak , ne kadar kötü bir olgu.. Hangisi acı? Hele ki bu gerçek dostum dediğiniz kişi olarak bildiğiniz biri olursa. Düşünebiliyor musunuz tam, gerçek dostum diyorsunuz, kardeş gibi seviyorsunuz, böyle birine sahip oluyorsunuz.. Ya da sahip olduğunuza inanıyorsunuz. Çok güzel paylaşımlarınız olup ve sonuna kadar iyi, kötü zamanlarda, bu paylaşımın süreceği inancına varıyorsunuz.. Vardınız varmasına da ne gariptir ki karşı tarafın sizin gibi olmadığını görüyorsunuz. Bunu neye bağlayabiliriz. Düşünüyorum da şimdi birkaç sebep geliyor aklıma..

Dostluk ve kardeşliğin kavramını bilmeyenden, dostluk ve kardeşlik beklenmez...

Aslında birkaç sebep yazıcaktım. Ama son yazdığım cümle zaten bütün söylemek veya anlatmak istediğim herşeyi anlatıyor. O yüzden gerek duymadım yazmaya.

Unutulsam da unutmam ben, çünkü dostluğun ve kardeşliğin kavramlarını EN İYİ bilen insanlardan biriyim.

Gerçek dostlara sahip olmanız dileğiyle..

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..