Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Unutmak

Yaşadığım yere daha yeni iki trafik lambası geldi, biri hastane önüne kondu, diğeri her şehre üniversite kapsamında ki kavşağa... tabi kimsenin dikkat ettiği yok trafik polisleri arada orada bulunmasa. Ankara'ya gittiğimde anladım ki büyük şehrin kendi curcunasını trafik keşmekeşini unutmuşum. İşle ev arası yürürsen kırk dakika, arabayla on dakika. Ömrümüzün kaçta kaçı trafikte heba oluyor, ailene, dostlarına ayıracağın zamanın kaçta kaçı gidiyor.Hava kirliliği, sağlık, streste cabası bu yoğunlukta. İstanbul'da çalışan arkadaşa, iş ayarlarsam İstanbul'a taşınabilirim demiştim. Yorumu tek cümle ' Bir sen eksiktin.' vazgeçtim. Bir bildiği vardır sonuçta. İnsanoğlunun emeklilikte sakin bir kasaba ya da deniz kıyısına taşınma hayalleri emekli olmadan da mümkün. İşe gitmek için acele etmiyorum, ya otobüsü, servisi kaçırırsam telaşı yok, güne rahat başlıyorum ve rahat bitiyor. Sanırım emekliliğime de tam tersi bir duruma, curcuna içine girmem lazım. Burada metropollerin gerçeklerinden uzakta kafam dingin yaşıyorum. Umarım emekli olmadan da bunu gerçekleştirenler vardır. Olması dileğiyle.

 
Toplam blog
: 2
: 260
Kayıt tarihi
: 14.12.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum, iş sebebiyle fazlasıyla gezgin bir yaşamım var sanırım en fazla sabit kaldığı..