Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Unutmak

Unutmak
 

İsterse bütün bulutlar çeksin gitsin/İsterse bütün denizlerin ağlamaktan gözleri şişsin/İsterse bütün kayalar üzüntüsünden çatlasın/İsterse bütün analar başlarını taşa vura vura ağlasın


 İsterse bütün bulutlar çeksin gitsin
İsterse bütün denizlerin ağlamaktan gözleri şişsin
İsterse bütün kayalar üzüntüsünden çatlasın
İsterse bütün analar başlarını taşa vura vura ağlasın.

Ben buradayım , gitmem
Unutursam kalbim kurusun.

Bir gün oradan çıkacak diye beklerim
Bir gün ellerimi tutacak diye beklerim
Bir gün gelincikler hep gülecekler diye beklerim
Bir gün askerlik kalkacak diye beklerim.

Ben buradayım, gitmem
Unutursam kalbim kurusun.

Ben o insanın evladıyım , insanlığımı bilirim
Ben güzel günlerin çocuğuyum hala ümitliyim
Babam hala oradayken bırakıp gitmem
Varsın tutsaklar evinin bütün kapıları kapansın
Varsın vicdanlar sussun, insanlar yerlerde sürünsün.

Ben burayım , gitmem
Unutursam kalbim kurusun.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..