Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Unutmasın beni

Unutulur elbet 

Gün gelir yaşananlar
Mazide kalır anılar
Şarkılarda kalır sevgiler
Bir gözlerin
Unutmasın beni
Saklansın hayalim
Takılsın kirpiklerine
Bir gözlerin
Unutmasın beni

Eserken yaz meltemleri
Boynu bükük kırlarda
Yalnız bir kır çiçeği görürsen
Bükmüşse sevdaya boynunu
Bir gözlerin
Unutmasın beni
Karanlık geceler
Hasret kalmışsa mehtaba
Çok uzaklarda bir yıldız
Işıklar saçıyorsa
Bir gözlerin
Unutmasın beni

Karlar düşmüşse doruklara
Filizlenen bir kardelen
Yarıyorsa buzları
Sakın ağlama
Dökülmesin kirpiklerinden
Bir gözlerin
Unutmasın beni
Varsın güneşte
Kamaşsın gözlerin
Sakın silme nemini
Saklanayım gözlerinde
Bir gözlerin
Unutmasın beni

Bayram YANDIM 

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..