Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Unuttum

Unuttum
 

Hem gözden uzaktın hemde gönülden
Gözlerin ne renkti? şimdi unuttum
Bir aşkımız vardı mum alevinden
Hafif bir yel esti, söndü unuttum..

Şimi diyorsundur; Tapardı bana
Çiçeklerden taçlar yapardı bana
Sevdalı şiirler yazardı bana
Halbuki bunlar, dündü, unuttum..

Mola çoktan bitti kervan yürüdü
Her yanımı nergiz, güller bürüdü
Saçların sanma ki; Beni sürüdü
O hangi mevsimdi, gündü, unuttum..

Çoktan kapandı bendeki yara
Ne çöllere düştüm nede dağlara
Adını yazdığım bu sayfalara
Bilmeden dökülmüş güldü, unuttum..

Ne bir haber aldım ne selâm senden
Bir sis oldun uçtun, gittin gönlümden
Bir hatıra bile kalmadı dünden
İçimdeki o kız, öldü, unuttum..

Ali SÖNMEZ
http://ali-snmez.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..