Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

unuttum

            UNUTTUM

 

Yola bakmıyorum, gelirsin diye.

Verdiği vaatte, durmadı ki hiç.

Unuttum zamanı, bilirsin niye.

Saatler vuslatı, vurmadı ki hiç.

 

Gören gözlerini, görmez eyledin.

Seven yüreğini, sevmez eyledin.

Sen benim aşkımla, gönül eyledin.

Saatler vuslatı, vurmadı ki hiç.

 

Bunca mevsim geçti, umuda yenik.

Her zaman yüreğim, sevdana dönük.

Karşımda durdun da, ettin hep nanik.

Saatler vuslatı, vurmadı ki hiç.

 

Şimdi diyor ki o, sevda zamanı.

Kırılan gönlüm, duymaz âmânı.

Bilirim çapkınlık onun imanı.

O zalim sözünde, durmadı ki hiç.

Saatler vuslatı, vurmadı ki hiç.

 

        Birdal Can TÜFEKÇİ

           9.3.2014.    17.30 

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..