Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

unuttun mu beni, herşeyimi?

unuttun mu beni, herşeyimi?
 

"Unuttun mu beni? Her şeyimi?Sildin mi bütün izlerimi?" 

Eski bloglarımı okuyorum, ayrılık cümleleri ile dolu...Ah Sezen ah..aşkları, sevinçleri, ayrılıkları, ihanetleri, terk edilişleri..hep senin şarkılarınla yaşadık, senin şarkılarında aradık çıkış yolumuzu..."Sanırdım ki aşklar ancak filmlerde böyle..." oysaki sen bana aşkların gerçekte de böyle olduğu ispatlar gibiydin şarkılarında... 

Aşk da cesur olmayı senin şarkılarında öğrendim ben, sevdiğimi söylemeyi de git demeyi de bana yine sen öğrettin... 

"Ben hala dolaşıyorum avere, hani görsen divane, ne yaptıysam olmadı, unutamadım gitti..."Şarkılarında benimle dertleşir gibiydin, sen sorardın ben cevabı içten içe bilir, içime ağlardım...Susmak erdemdi benim şehrimde, belkide deliler gibi haykırmalıydım aşkımı da nefretimi de... 

Şimdi yine bir aşk acısında ortağım sensin...Ne yapmam gerektiğini bilmeden rastgele şarkılarından fal tutuyorum, ıssız denizde kaybolmuş bir kayık gibi, bana yol gösterecek deniz fenerini-senin şarkını arıyorum... 

"Unuttun mu beni , sildin mi bütün izlerimi? Hiç düşmedim mi aklına? " Ahh Sezen Ahh...Sen çok yaşa emi.... 

 
Toplam blog
: 26
: 846
Kayıt tarihi
: 19.10.08
 
 

77 yılında Adana' da doğdum. Üniversite, lise, ortaokul ve ilkokulu Adana' da okudum. Şimdi de Adana..