Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Unutuldum

Unutuldum
 

yağlı boya tablolarım


Böyle olmamalıydı;

Sönen ateşin külleri gibi

Vefasız rüzgarla savruldum

Hiç beklemediğim bir anda unutuldum.

Nerede gölgemi öpen sevdalar,

Nerede dostça paylaşmalar?

Yoksa gönüller mi çatladı

Duygular deryalar aktı gitti

Bu saflık ah! bu saflık

Bana çok şeyler etti.

Hesapsız zamansız coşturdu yüreğimi

Nehre aks eden gökyüzüne kanmışım

Kan kardeş olmuşum meğer

Göçebe yıldızlarla arkadaşlık kurmuşum

Meğer, ateş böceği sandıklarımın

Ninnisiyle uyumuşum

Dünümü bugünümü pusulamı şaşırmışım

Sular bulandı

Elimde  çocuksu düşlerimin

Renkli uçurtmaları kaldı

Giden var, gelen yok

Yetim yüreğimin kapısını çalan yok

Böyle olmamalıydı

Sönen ateşin külleri gibi savruldum

Hiç ama hiç beklemediğim bir anda unutuldum!..

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..