Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Unutulmak korkusu .

Yoksa günler değil de, yıllar öncesi miydi
Bir sigaranızı alabilir miyim demiştin
Bakakalmış, cevap verememiştim
Dilim tutulmuştu, konuşamamıştım
Rahatsız mısınız diye sormuştun
Şeyyy diyebilmiştim
Hayranlıkla seni izliyordum çünkü

Karşıdaki masadan masama taşımıştın
Çantanı, gözlüğünü ve kurdeleli şapkanı
Birlikte birer sigara tüttürmüştük
Garsonun getirdiği bayat çay eşliğinde
Yaşanmamış yıllarımızı yad etmiştik

Ben sen, sen de ben gibi yaşamışsın
Yani mutsuz
Buraya çok takılırmısınız dediğimde
Hem de her zaman demiştin

Hep bu umutla süslenmişti sonraki gelişlerim
Sana yaklaştıkça gaz pedalına biraz daha fazla yüklendiğim boşuna değildi
Sanki bir kaç ay önce bakıştığım huri hala orada bekliyormuş gibi

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..