Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Unutulmak korkusu

Unutulmak kolay mı sanıyorsun, seni bu kadar severken. Kolay olsaydı gittigin gün unuturdum seni. Her anım senin hayalinle yaşarken şimdi kalkmış unut beni diyorsun. Unutmak o kadar kolay mı? Hem ben seni unutmak için sevmedim ki, ben seninle hayatı yaşamak için sevdim. Gözlerim gözlerinle buluştuğu an, en büyük mutlulugu yaşıyordum ben oysa ki. Şimdi ise çok uzaklardasın. Bir hayalin kaldı bende, benle yaşayan, o son görüşmemiz ve o son anımız var ya. Ne umutlarla gelmiştim sana, yine de güzel bir geceydi....

Mutluluktan eriyip gitmiştim inan. Ayrılmak çok zor gelmişdi. Şimdi, şimdi sen yoksun ki... Sen çok uzaklarda bana beni unut diyosun... Söylesene seni unutmak mümkün mü, seni sensiz yaşamak mümkün mü... Bence deil sevgilim, bence seni unutmak o kadar da kolay deil ve kolay olmayacak....

 
Toplam blog
: 6
: 502
Kayıt tarihi
: 05.09.08
 
 

1987 Malatya doğumluyum ama Balıkesir' de oturuyorum İnönü Üniversitesi Mobilya Tasarımı bitirdim ve..