Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '11

 
Kategori
Deneme
 

Unutulmak niye !!!

Unutulmak niye !!!
 

Suskunluk...


Gideceğine ramak kalmış günlerde ben sevginden yanıp tutuşurken unutulmak niye !!!
Suskun dilim, haykırır gözlerim
Sakladığım sırların açığa çıkması gibi, acı ve bir yudum hüzün kondu pencereye... 

Aşkından tutuşan ben, unutulmak niye !!!
Tenime karışmış kokunu çektikçe içime bir yudum gözyaşı düştü.
Dudağıma çörekleniverdi,
Lal olmuş sözlerimdeyse bir yutkunma belirtisiyle... 

Suskun sessizlik hakim şimdi geceye... 

Puslu geceye girdim ansızın, korkuyorum dehlizlerde çırılçıplak kalmış güneşine dakikalar kala, lütfedermisin ansızın latif cümlelerinle kulağıma telefonla.
Isıtırmısın sıcacık nefesinle yüreğimi yine... 

 
Toplam blog
: 10
: 153
Kayıt tarihi
: 25.08.11
 
 

Anadolu Üniversitesinde 4 yıllık İşletme okumaktayım. Yeni başladığım şimdilik amatör olan fotoğrafç..