Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Unutulmayacak....

Unutulmayacak....
 

Milliyet Blog buluşmasından bu yana o kadar yoğun çalışıyorum ki daha yeni internete girebiliyorum. O yüzden Blog arkadaşlarım o muhteşem geceyi nasıl anlattılar hiç bilmiyorum. Takip edemedim yani…

Buradan tanıştığım, yüreklerini bütün samimiyetleriyle ortaya koyan, gerçekten artık dostlarım olduğunu inandığım bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Herkesin ismini tek tek yazmayacağım. Çünkü kimseyi atlamak istemiyorum. Kalbimde yeri olanlar zaten kendilerini biliyorlar =)

Sizleri tanıdığım için çok mutlu ve şanslıyım. Herkese ayrı yorum yazmaktansa genel bir yazı yazmayı tercih ettim. Çünkü vaktim çok kısıtlı…

Ve tabi ki editörlerimiz…

Bana hayatımın sonuna kadar yanımda olacak dostlar kazandırdığınız için teşekkür ederim…

İkinci buluşmayı en kısa zamanda bekliyoruz =)

 
Toplam blog
: 47
: 2023
Kayıt tarihi
: 29.07.06
 
 

Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuarı “Piyano” ve “Kompozisyon ve Orkestra Şefliği” ..