Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '13

 
Kategori
Müzik
 

Unutulmaz 45'likler

Unutulmaz 45'likler
 

alıntıdır


Bazen bir filmde, bir dizide duyar arar buluruz eski şarkıları. Öyle etkisinde kalırız ki, günlerce değiştirmeden dinlemek isteriz aynı şarkıyı.

Burnumuzun direğinde bir sızı, dilimize dolanan bir melodi, içimizdekileri seslendiren bir aracıdır eski şarkılar. Yeniler ne kadar popüler olsa da, eskiler unutulmaz.

Ve bazılarımıza dinlerken daha çok haz verir.

Müzik dinleme alışkanlığım babamdan bana geçen en belirgin özelliğimdir aslında. Bir sepet dolusu kaseti, plakları onun çocukluğumdan bu yana en sevdiğim eşyalarıdır.

Müzik setinin karşısına geçer saatlerce dinler, dinlediklerimden sözler yazardım daha küçükken.

Twitter, Facebook sayfaları olmadığından defter aralarında yazılı sakladım bugüne dek.

Bir gün Issız Adam filmini izlerken duydum birçoğunu. Semiramis Pekkan, Ayten Alpman ve daha niceleri.

Gün geçtikçe eskiye olan özlemi yansıtıyor televizyonlarda şimdilerde.

Dizilerin sahnelerinden düzenlenmiş kliplerle görüyorum bir çoğunu.

Hümeyra Kördüğüm diyor, Juanito Gözleri Aşk’a Gülen’i seslendiriyor.

Kliplerde hep başkaları olsa da, sesleri duayenleri yaşatmaya, canlı tutmaya, daima hatırlamaya yetiyor.

Her biri bir birinden anlamlı 45’likler… Sev kardeşim’den tutunda Asu Maralman’ın seslendirdiği ‘Olur Olur Bal Gibi Olur” gibi neşe dolu şarkılar.

Bazen düşündüren, bazen acıtan, bazen anımsatan duygular.

Eskiler hep bambaşkalar. Onlar aslında eski değil şimdinin içinde hala yer alanlar.

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..