Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Unutulmaz bir evlilik teklifi

Unutulmaz bir evlilik teklifi
 

Çok keyifli gidiyor ilişkimiz . Öyle mutlu ve huzurluyum ki, kelimeler yetersiz kalıyor duygularımı ve içimdeki çoşkuyu anlatmak için...

Sanki tüm evren seferber olmuş mutluluğumuz için. Her şey tıkır tıkır işliyor. Kavga yok, anlaşmazlık yok...

Hatta ev bile bakıyoruz, alyansların sipariş ettik.Fakat bu sürece ''start'' verecek bir evlilik teklifi de yok ne yazık ki...

Biliyorum sabırsızım ama O' da pek bir rahat çıktı.

Neyse tarih otuzbir aralık ikibin sekiz.''Artık bugün eder ''diyorum kendi kendime bir umut...

İstanbul' da günlük güneşlik ama ben pek bir keyifsizim. Karsız bir yeni yıl fikri hiç hoşuma gitmedi.Karın ''K'' sı yok. Karsız bir yeni yıl nasıl olursa öyle bir gün.Çok istediğim halde kar ihtimalim suya düştü ne yazık ki...

Yeni yıla en sevdiğim mekanda Polonezköy Hera' nın Evinde gireceğiz Allah'tan. Tek tesellim bu...

Neyse iş çıkışı Mecidiyeköy' de buluştuk, inanılmaz bir trafik . Üç saatte vardık Mecidiyeköy'e. Çıldırdım resmen gelene kadar. Neyse ki sevgilim kararlı biri bu tür durumlarda...

Neyse köprü açıktı ve rahat gittik. ''Aman Allah ım , gözlerime inanamıyorum lapa lapa kar yağıyor.''

Çocuklar kadar mutluyum, ağzım kulaklarımda. Gerçek olamaz bu manzara olsa olsa bir masal olabilir...

Evet mekana geldik. Bahçede Polonya müzikleri eşliğinde sıcak şarap servisi yapılıyor. Manzara muhteşem, soğuk yok. Bir kar masalı, rüyadayım sanki...

Sıcak şaraplarımızı yudumladıktan sonra masamıza geçtik. Her şey bir aşk masalıydı sanki. Müzikler, ortam, yemekler her şey nefisti. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Yedik , içtik eğlendik. 2009 a girdik ama hala bir evlilik teklifi yok ortada.''Yok k bu gece de etmeyecek ''dedim kendi kendime ...

Gece yirmidördü vurunca dışarıda havai fişek gösterileri başladı. Onları izlemek için dışarıya çıktık, ellerimizde şarap kadehleri. Bu sıradan bir masal falan değil bir ''Peri masalı...''

''Bana bahçeyi gezdirir misin ''dedi.Hiç canım istemiyor, yan çiziyorum. Ama o kararlı ve ısrarcı. Ki ısrardan hiç hoşlanmam. Neyse gece yarısı bahçeyi dolaşmaya çıktık. Kar çok güzel yağıyor ama üstüm ince, ayaklarımda topuklu çizmelerle zor yürüyorum...

Birden durdu ve sarıldı bana. Bir şeyler söylemeye başladı, ilkin anlamadım sonra sağ elimdeki yüzüğümü bir hışımla çıkardı ve ''Aysun benimle bir ömür geçirmek ister misin, benimle evlenir misin ''dedi. Hayatımın en unutulmaz, en mutlu ve en ölümsüz anıydı.Mutluluktan ayaklarım yerden kesilmişti...

Bu ömrümün sonuna kadar unutamayacağım çok ama çok özel bir anı olarak kalacak...

Seni çok seviyorum...

 
Toplam blog
: 147
: 1030
Kayıt tarihi
: 01.07.07
 
 

14/02/1973 İstanbul doğumluyum.İstanbul Üniversitesi Turizm İşletme mezunuyum.İngiltere ye gittiğim ..