Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

UNUTULMAZ DEME BANA !!!!! UNUTULUR UNUTULUR ....

UNUTULMAZ DEME BANA !!!!! UNUTULUR UNUTULUR ....
 

Hayat ;

Hayatı ne hızlı tüketiyoruz , dün bizim için önem taşıyan insanlar bu gün ufak bir duygu kırıntısı uyandırıyor içimizde sadece , bu günkü insanlarınsa yarınını düşünmek bile istemiyorum hüzün veriyor çünkü bu düşünce bana. Tıpkı geride kalan insanları ve harcanmış sevgileri düşününce hissettiğim gibi .

Hayat çok hızlı akıp gidiyor, her salise kırgınlıkları ve kırılganlıkları getirip ; dağıtıyor duygu puslarımızı ; gerçek mi ? beklentilerin hayal kırıklığımı ? yoksa, yoksa sadece aslında her ne olursa olsun yanlız olduğumuzu bilmenin hüznü mü??

Bilmiyorum. Bildiğim tek şey herkes kendi hayatını yaşıyor ve ; "Her aşk bir gün hayal olur "

Nerden geliyorsa tam şu an aklıma geliveriyor bu şarkı içim burkuluyor "bu sözleri ben yazmalıydım" diyorum iç çekerek...

İçimde derin bir ıssızlık şarkıyı söylüyorum gecenin bir vakti kendi başıma ..................................

Unutulmaz deme bana unutulur unutulur
Kapanır en derin yara acısı da unutulur


Bir rüyadır gelir geçer
Her aşk bir gün hayal olur
Unutulmaz denen günler
Unutulur unutulur
Bu hayat böyledir dostum
Yaşanan gün mazi olur
En değerli hatıralar
Bir gün gelir unutulur
En acı dermandır yıllar
Sen dursan da dünya döner
Kalbini dağlayan yangın
Yavaş yavaş küle döner


Ne kadar sevmiştim seni
Ölürdüm öl dediğin yerde
Gözlerimden pınar gibi
Akıp giden yaşlar nerde

En değerli hatıralar
Bir gün gelir unutulur
Unutulur unutulur unutulur unutulur.


Sevgili Banu'nun sesinden ..........................

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..