Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Unutulmaz

Bir çığlık gibi yankılanıyordu içimde

Bir kuş ötüyordu yürekten,

Bir bahar neşesi kadar güzel gelen,

O seninle paylaştığım günler

Sevgimi belki sana anlatamadım

Gittin, doymadan birbirimize

Anlatmak isterdim sevgimi derinden

Unutma ki silinmeyeceksin gönlümden

Bakışın, gülüşün bir güle benziyordu

Bu gülki üzüldüğnde soluyordu.

Aramızdaki sevgi bağı koptuğında

Her şey bize mutluluk değil, hüzün veriyordu.

Sanmaki seni unuttum gittin diye

Sanmaki seni sevmiyorum, gittin diye

Sanmaki sana kızgınım, beni bıraktın diye

Unutmadım sevgili, seni seveceğim yine.

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..