Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Unutulmuş mektuplar

(''artık başka bir şehirdeydim, sokaklarda saksafon ve banço çalıyordu'' Enis Batur)

Ayrılık...
Başka nasıl anlatılabilir
bilmiyorum günlerden salı aylardan mayıs
Sokaklara güneş yağıyor-
Sen yoksun
KIRIK kalbim

Yeri değiştirilemeyen siz de
bana benzersiniz-
anahtarı kaybolmuş bir odanın kapısında
Annem yok koyu kırmızı keder
ve çocukluğum

Unutulmuş mektuplar-
rüzgar,

acının kenarında köşesinde akşamın
bir tablonun arkasında
başka bir yol
bırak...

ANNEME beyaz atlar gerek
ben içki- yosun,
bir tekne biraz kar,

Biraz beyaz istiyorum.

Rengin Özesmi

 

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..