Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '14

 
Kategori
Sinema
 

Unutursam Fısılda Filminde çok ağladım.

Unutursam Fısılda Filminde çok ağladım.
 

Bu Sabah bir yazı yazmaya başlamıştım blogumda. Bir kaç gündür İzmir'de büyük kızımda misafiriz eşimle. Torunlar falan darken bir kaç gündür yazı yazamadım. Öylesine çok seviyorum ki yazmayı bir kaç gün yazmayınca kendimi eksik hissediyorum. Sabah bir yazı yazmaya başladım dedim. Yazimi bitiremeden kızım geldi ve bugün işe biraz geç gidip benimle bir sinema kaçamağı yapmak istediğini söyledi.

Kızımla bareber yapmaktan çok hoşlandığımız şeylerden biri beraber film seyretmek. Bu arada her hanım gibi beraber alışveriş yapmaktan, mağaza gezmekten de çok keyif alıyoruz.

Ben de başladığım yazımı bırakıp onunla sinema yolunu tuttum. Seçtiği film son günlerin adı çok duyulan filmi 'Unutursam Fisılda 'idi.

İzmir Ege Park'ta seyrettik bu çok güzel filmi. Salon en ön sıralara kadar dolu idi. Sanırım bizim gibi filmin basındaki çok olumlu yankılarını işiten bir çok kişi gelmişti filme.

Film çok duygusal bir öyküyü anlatıyor. Bir çok başarılı yapıma imza atan Çağan Irmak bu filmde de harikalar yaratmış. Zaten dönem yapımlarında en küçük ayrıntılara bile dikkat ederek çok başarılı eserler yaratıyor.

Filimde Mehmet Günsür, Farah Zeynep Abdullah çok başarılılar. Zeynebin oyunu, harika sesi, Kenan Doğulu'nun salt bu filim için yaptığı bestelerle birleşince kendinizi bir an bir müzik şöleninin içinde hissediyorsunuz.

Hümeyra ve Işıl Yücetürk oyunculukları asla tartışılmayacak büyük sanatçılar. Hele Hümeyra'nın son bölümde seslendirdiği eserde gözyaşlarım iyice sel oldu aktı gitti. Zaten ikinci yarıdan itibaren kağıt mendilimi yanağımdan bir saniye ayıramadım. Sadece ben değil salondaki bütün seyirciler de aynı durumda idi.

Yapımda dikkatımı çeken bir durum da Işıl Yücesoy'nun gençliğini canlandıran sanatçı Gözde Çığacı ile Işıl Yücesoy arasındaki büyük benzerlikti. Bu benzerlik bedensel olmanın yanısıra bakışlara kadar yansımıştı.

Filimden çıkarken bütün hanım seyirciler ellerindeki mendilleri saklamadan ve burunlarını çekerek çıkıyorlardı. Hanım seyirciler diyorum, zira salondaki kişilerin hemen hemen %90 ı hanımdı. Bu da ben de büyük mutluluk yarattı.

Bu filme hanım seyircinin gösterdiği yoğun ilgi hanımların romantik ve duygusal yanını vurgulaması açısından önemli.

Çağan Irmağı böylesine duygusal bir yapım ile biz hanımlara ulaştığı, filimde rol alan sanatçıları da başarılı oyunları için kutluyorum.

Görmeyenlere de tavsiye diyorum. Gidin ve mutlaka izleyin. Sinemaya giderken kağıt mendillerinizi de almayı unutmayın.

  

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..