Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
Felsefe
 

Unutuyorum

Geliyorsa aklıma gerçekten bir adım sonra uçurumdan düşeceğim o zaman aklıma yanıma bir uçurtma almam gerektiğide gelir. Düştüğüm an o zaman bende uçurtmami bırakirim rüzgara ve gerçekten güzel bir düşüş yaşarim yavaş bir şekilde... Sonuma giden hafif bir uçuş diye düşünüyorum.En güzeli bence bu değil mi??

Kaybediyorum git gide elimden gelen hiç birşey yok. Herkes ve herşey beni dışlıyor. İş yerindeki yetkililer , bankalar , aşklar ve dostlar... Zaten ölüm kokusu kadar bile fazla vaktim kalmamişken elimden gelen tek şey sanırım artık vazgeçmemek. Artık dönüşü yok bilirim. Bilirimde ne kadar derine inebilirim artık bilmiyourm

Fasıl unutma faslıdır derim. Uçurtmamı açtım ve düşüyorum , bana öğretmişlerdi renklerle cümbüş içindeki bir uçurtma nerden düşersen düş kurtarır seni diye... Siyah bir uçurtma açtim ben ama memnunum bu tedirgin düşüşten. Sanki kendimi izliyorum düşen başkasıymış gibi ; acılı ve yavaş olması tabiki bu olaya neden olduğunu düşünüyorum. Düşünmeklede kalmıyorum neden dememek için ? Fazlası olmalı cok daha fazlası elimden gelen bu ise daha fazlası olmalı bir yerden gerçekten tutunabilmeliyim. Ama şöyle ama böyle ....

Hatırlarmisin yeraltıedebiyatınınoserseriherifininsanayazdığıyazıyıseninyazına eklediğimi istiklal gününü. Bende hatırlıyorum. Bir lağım faresi gibi yaşamanın dayanılır hafifliği içerisine gömülmek. Sonra gerçek bir tedirginlik hüzmesi içinde ıssızlığı düşlemek lanet olasıca kendimi bir o yandan bir bu yandan dışarı atmak istiyorum. Ne anlama geldiğine sonra kara vereceğim bundan önceki cümlemin : İçimden gelmiş kelimeleri döktüm elbet anlamsızlığı olmalı.

En fazla haftaya pazartesi cok kötü hissedeceğim kendimi. Demekki bugün haftaya pazartesi...
 
Toplam blog
: 10
: 403
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bazen inanmıyorum ruhumun gerçekliğinin bu bedende acı çekmeden yaşadığına. Bilinenlerin sığınmasınd..