Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '18

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Üretim Deyince Üretip Satmak Anlaşılıyor, Kendin İçin Üretmek Diye de Bir Şey Var

Üretim Deyince Üretip Satmak Anlaşılıyor, Kendin İçin Üretmek Diye de Bir Şey Var
 

Özellikle de bizim ülkemiz için, çoğu ürünü dışarıdan ithal ediyoruz çünkü.

Ne demek kendin için üretmek? Ailen çocukların, artarsa satarsın.

Ben size böyle şehirlerde işsiz güçsüz ama köyünde az ya da çok verimli ya da verimsiz arazisi olan 1 milyon aile bulayım.

Bunlar köye gitmekte gönülsüzdür, biraz tembellikten ama geçinemeyeceklerini de düşünürler.

Bunlar üretim yapacaklar. Tahıl meyve sebze üretecekler. Küçük ölçekli ama yurdun dört bir yanında 1 milyon aile.

Hem kendilerini kurtaracaklar hem de ülke tarımına katkıları olacak, nohudu mercimeği dışarıdan almayacağız.

Tarıma destek kapsamında ucuz mazot, gübre.

Bir milyon aile 6-7 milyon kişi, şehirler rahatlayacak, işsizlik azalacak. Hem tarım ürünlerine ihtiyacımız var(ithal ediyoruz) hem de bu imkana sahip insanlarımız şehirlerde işsiz güçsüz boş geziyor.

Biliyorum bu üretimi daha kolay şekilde ziraat şirketlerine yaptırabilirsiniz ama işsiz sayımız 1 milyon düşecek.

Kendi arazileri yoksa sahibiyle konuşarak boş diğer arazileri ekebilirler. Ürünlerini devlet belli marketlerle anlaşarak kendisi bakanlık dağıtacak ki değerini bulsun.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..