Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '21

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

ÜRETİM VAR SIKINTI YOK

Ekonomi yazıları biraz sıkıcı olur,biliyorum,Onun için komik bir başlık altına yazayım bari dedim.

Ülkemizde ekonomik sıkıntı var hem de son haddinde diyebiliriz. Enflasyon var, işsizlik var, döviz sıkıntısı var, bütçe açığı var, dış ticaret açığı var, maaşlar ve ücretler düşük , ama bunları alt edebileceğimiz gücümüz de var, olanağımız da var.

Bu güç ve olanak nerede diye sorabilirsiniz. Nerede var biliyor musunuz, ülkemizin  ÜRETİM gücünde ve olanağında var.

Üretim artarsa , piyasalara arz edilen mal miktarı ve sayısı artar, fiyatlar düşer,

Üretim artarsa kazançlar artar sermaye birikir ve yeni iş sahaları açılır, işsizlik yok olur,

Üretim artarsa ihracat edilecek mal sayısı miktar ve sayı olarak artar, döviz sıkıntımız olmaz,

Üretim artarsa ticaret ve alış veriş artacağından Devletin Vergi geliri artar, bütçe açığı kapanır,

Üretim artınca Milli Gelir artar, Ülkemiz gelişir ve aynı zamanda kişi başına milli gelir artar.

Üretim artacağından yurt dışına muhtaç olmayacağımızdan, dış ticaret borcumuz azalır.

Netice olarak ÜRETİM ARTTIKÇA EKONOMİK SIKINTI SONA ERER.

Onun için diyorum ki ÜRETİM EKONOMİK SIKINTIYI DÖVER.

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..