Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Üretmenin sınırı yok

Üretmenin sınırı yok
 

çalışan kadınlar


Selamlar sevgili gönül dostlarım,

Bugün okuduğum bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Ev kadınlarının ufku ne kadar geniş. Aile ekonomisine katkıda bulunmak için "evde catering" olayına başlamışlar.

Yani evlerinin bir odasını restoran yapıp, memura ve esnafa yemek çıkartıyorlar.

Haberi okuduğumda inanılmaz mutlu oldum. Çünkü ben evde boş boş oturan insanları hiç sevmiyorum.

Üretmenin hazzı öylesine güzeldir ki; ürettikçe, insanlara faydalı oldukça o haz doruklara ulaşır.

Ev kadınlarımız artık ütü ve yemek yapmayı daha yaratıcı formatlarda gerçekleştiriyorlar.

Bunlar arasında evin bir odasını restorana çevirenler, aldıkları kıyafetleri para karşılığı ütüleyenler, takı ve boncuk yapıp,

pazarlayanlar var..

Böylelikle; hem üretiyorlar, hem çalışıyorlar, hem eşlerine maddi anlamda yardım ediyorlar ve hem de ekonomiyi

canlandırıyorlar.

Buradan bütün ev kadınlarına sesleniyorum; "lütfen siz de birşeyler üretin"...

Yoksa tembellik o kadar yavaş hereket eder ki; yoksulluk ona hemen erişir.

Umarım böyle faydalı haberlerle bir çok kere sizlerle buluşurum, sevgiler..!

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..