Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

11 Eylül '14

 
Kategori
Güncel
 

Üreyecek kafar (Suriyeliler ülkemize geldikten sonra 60 bin çocuk doğurmuşlar)

ÜREYECEK KADAR...

Şu Suriye meselesine kafayı taktım bir kere,

Geldikleri ortalığı "Arap yarımadasına" çevirdikleri "bizim hanım bedevilerle" karıştırdığım için değil...

***

Dün devletin açıkladığı verilere göre;

Türkiye'ye göç eden yani Suriye'den kaçanlar ülkemize geldikten sonra tamı tamamına 60 bin çocuk doğurmuşlar...

***

Savaş kolay bir mesele değil, çocuklar için ise tam bir cehennem hayatı, anlarım kaçmalarını,

Ama kimse kusura bakmasın ama bu üremeleri anlayamam...

***

Bre zındıklar;

Madem "üreyecek kadar" gücünüz vardı da bu gücünüzü ülkenizi halkınızı korumak için niye kullanmadınız?

***

Dün de CNN Türk TV kanalında Türkiye ye kendilerini zor atan "Ezidiler" ile ilgili duygu sömürüsü kokan bir yayın vardı,

Onları karşılayanlar; gelen her ailenin en az on (10) çocuğu var, dediler nevrim döndü

On çocuk mu, dedim yerimden fırlayarak…

***

Çocukları ve kadınları çok severim, ama bu kadarına da "pes"

Kendi ülkemi daha çok seviyorum...

Bu çocuklar çok yakın gelecekte ülkenin başlına büyük sorun hatta "bela" olacaklar,

Benden şimdiden söylemesi...

***

Acaba diyorum kadınların kedi gibi 5 çocuk doğuracağına inanan adama mı güveniyorlar da beline kuvvet girişiyorlar bu üreme işine...

Ne dersiniz...

Sahi merak ettim bu güne kadar "muhafazakar ve türbanlı" kaç kadın beş çocuk doğurdu, acaba bilen var mı?

***

Keyfiniz bol olsun...

İyi akşamlar... 

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..