Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Ürkek bir yakarıştı Râbb'e, pürtelâş sensizliğimde !

Ürkek bir yakarıştı Râbb'e, pürtelâş sensizliğimde !
 

_________________________________________________________________________________________________________


Bir gökyüzü hayal ettim, senden yıldızlar olsun.
Kaysalar gecede gönle, gelip yüreğime dolsun.
Öyle kamaşır ki gözlerim, içinde yanan korsun,
Terk etti artık hüzün, acılar aşkı bana sorsun.

Sen ki câna dilek, erilmez umuttun kaderimde.
Aşkı soruyordu yüreğin, bana coşan bensizliğinde.
Ürkek bir yakarıştı Râbb'e, pürtelâş sensizliğimde,
Ne acı kaldı ne de keder, seni bana verdiğinde.

Sanki gül bahçesindeyim, sen kokuyor goncalar.
Güzelliğine hayran doğa, aşka eğiliyor yapraklar.
Bize doğan her günde, yediverendi topraklar,
Kuşlar şakıyor sevdamızı, öyle güzel ki mânâlar.

Bak düştüm sevda yoluna, içimde bir dolu sen.
Sana koşuyor deli ruhum, cân-ı gönlümde sen.
Ne mutlu nem ki gözlerimde, aşkı böyle bil sen,
Pek mavi semam artık, beni hep böyle sev sen.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..