Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Ürkütmeden öptüm mutluluk perisini

Ürkütmeden öptüm mutluluk perisini
 

Ürkütmeden Öptüm


Rüzgâr uğultusuna karışan vedalarınla giderken
Bilinçsizce dökülen çığ tanesiydi gözümden
Uçsuz bucaksız maviliğine denizlerin
Evcilleştirdiğim duyguları bırakırım yeniden
İncitmeden tuttum gözümde yorulan hasreti
Bütün şarkıları sana bestelerim tekrar tekrar

Ürkütmeden öptüm dalıma konan periyi
Nabzımda durulanır yaşamın iksiri
Doğuşun ve sevmenin feryadıyla gidiyorsun
Gidiyorsun işte göz göre göre
Rüzgâr uğultusuna karışır bu veda
Bütün güzel vedaları sana adadım tekrar tekrar

Gidiş ve dönüş arasında bir bağlaç gibisin
Sana uygun ne tencere ne kapak
Bir adım eksik kalır ne kadar yürüsem
Çiğnemeye çalıştığım yasak kalırsın
Cilası çizilen hüzün kalır sözlerimde
Bütün güzel aşkları sana adadım tekrar tekrar

Ürkütmeden öptüm dalıma konan periyi
Uykusuzluk derin derin sızıyor yüreğimdeki acıya
Yıllarını taş duvarlardan örmüşsün
Bendeki sevgiye yüreğini kapatmışsın
Aşkın kollarında keskinleşen sevdalı şiirler bilerim
Bütün güzel şiirlerimi sana adadım tekrar tekrar

Fırat Ayhan
Uzaklara Ürkütmeyen Dizelerin Fısıltıları

10 Haziran 08

 
Toplam blog
: 31
: 971
Kayıt tarihi
: 14.04.08
 
 

Ankara'da yaşıyorum. Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi mezunuyum. Bir kamu kurumunda mali işl..