Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '16

 
Kategori
Deneme
 

Ürperme sancıları

Ürperme sancıları
 

Hepimizin olduğu gibi uzun zamandır benim de keyfim yok.

Ne okuyor

Ne yazıyor

Ne okuyup yorum yazabiliyorum.

Mutlu oldum yazdım

Üzüldüm kırıldım isyan ettim yazdım,

Duygular bir öyle bir böyle iken yazdım,

Şekilden şekile,kılıktan kılığa,

Ruh halime göre...

Şimdi mi?

Şimdi olan bitene şaşkın,üzgünüm.

Bir yandan doğa arsızı ruh halime aykırı .

Çocukların saf riyasız coşkulu halleri

Komşuların şen kahkahaları,

Tatlı tatlı esen rüzgar

Denizin çağrısı gün doğumu,gün batımı

Güneşi denize emanet edip yarın için randevulaşmak halleri.

Güzel mi?

Güzel

Huzurlu mu ?

Huzurlu

Ya ÜLKEM

Ah ah ah şu ülkemde bir huzura kavuşsa

Çocuklarımızı aydınlık günler beklese

Umutlar kaybolmasa

Umut etmek güzel

Hayal etmek güzel

Ama UMUT da bir yere kadar

İnsanın hayalleri çalınınca her şey başkalaşıyor dostlar.

Beni affedin sizleri ihmal ettim

Ama yavaş yavaş düzeleceğim galiba

KOCAELİ'den KOCAMAN SEVGİLER.

*

Ürperme sancıları

Biraz hüzün,biraz çaresizlik

Sonra derin derin iççekişler

Nedendir bilmiyorum; ama ürperiyorum!

*

Ürperiyorum denize vuran ay ışıltısında

Yapayalnız duran benmişim gibi

Bilmiyorum nedendir; ama ürperiyorum!

*

Hüzün müdür,çaresizlik midir

Yoksa hepsi ya da hiç biri midir

Bilmiyorum nedendir;ama ürperiyorum

*

Anlatmak istiyor anlatamıyorum

Kırgın ve çaresiz bağırıp duruyorum

Hem ağlıyor,hem gülüyorum;ama ürperiyorum

*

Nedendir niçindir bunca olan biten

Suçluları ve suçsuzları arıyor bulamıyorum

Sonra kadere sığınıyor;ama yine ürperiyorum!

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..