Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '11

 
Kategori
Futbol
 

Uşağum, Fenerbahçe şike mi yapmıştur?

Trabzonspor Kulübü Futbol Federasyonuna suç duyurusunda bulunmuş. Ankaragücü maçı öncesi mesaj trafiğinde Ankaragücülü futbolcuları etki altında yarattıkları için. Bunda ne kadar gerçek payı var kimse bunu bilemez. Eğer bunda gerçek bir pay varsa ve bu ispatlanırsa ben bir Fenerbahçeli olarak takımımın böyle şampiyonluğu istemem. Zaten gerçek bir Fenerbahçeli böyle şampiyon olmasını istemez. Bu durum karşısında Trabzonspor’un şampiyonluğunu tebrik ederim. Gerçekten de Adil Kurumlar tarafından bu incelensin ve bir an önce bir karara bağlansın. Ve ben zaten tüm kalbimle inanıyor hiçbir Fenerbahçeli futbolcunun böyle kötü işlerle elini sokacağını sanmıyorum. Hele hele daha önce Galatasaray’da oynamış ve defalarca Fenerbahçeli olduğunu dile getiren Emre Belezoğlu’nun yaptığına inanmıyorum. Amaç Fenerbahçe’yi şampiyon yapmamak mı? Diyelim ki maçın son dakikalarına 3-2 galip olarak girilip o son dakika gölü ile berabere kalsaydık ve Trabzonspor şampiyon olsaydı yine aynı Trabzonspor Futbol Federasyonuna suç duyurusunda bulunur muydu? Hayır. Neden. Çünkü şampiyon oldukları için. Madem böyle durum var neden maç öncesinde suç duyurusunda bulunulmadı. Bana kalırsa Fenerbahçe üzerine bir komplo yaratılmak isteniliyor gibi geliyor bana. Şimdi diyorum ki bu suç duyurular ya gerçektir ya da gerçek dışıdır. Onun için araştırılması gerekir ve bir karara bağlanmalıdır. Ne, ne olduğu bilinmelidir. Eğer Adil düzen isteniliyorsa bu suç duyurunun arkasında bir takımın canı yanmalıdır. 2006 yılında İtalya’da ki olayları hatırlayalım. Juventus şampiyon olmasına rağmen küme düşürülmemiş miydi? Bunda Fenerbahçe zarar görebilir. Eğer Trabzonspor davasında haklıysa. Şayet Trabzonspor’un suç duyurusu asılsızsa ve Fenerbahçe’nin şampiyon olmaması için komplo yaratılmak istenmişse ve bu ispatlanırsa bu sefer Fenerbahçe’nin alacağı cezayı kendilerinin alması gerekir. Bakalım Adil merciler nasıl işleyecek. Bekleyelim ve görelim. Hangisi haklı çıkacak. 

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..