Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Uşak 2. Sanat Festivali'nden görüntüler...

Uşak 2. Sanat Festivali'nden görüntüler...
 

Hafta sonu Uşak merkezdeki etkinlikteydim. Çok güzel görüntülerle karşılaştım. Sanata gönül vermiş kurumlar sanatçılar sanat okulları meslek liseleri katılmıştı. Her biri ayrı ayrı görülmeye değerdi... Müzisyenler, heykeltraşlar, ressamlar, Uşak'a ait yazarlar, ebru sanatçıları, deri işlemecileri hem ürünleriyle hemde canlı çalışmalarıyla katılmışlar.

Ressamların elleri boyalı tuvale can katıyor, heykeltraşlar çamura ve taşa duygularını emeklerini işliyor, benim de en sevdiğim sanat dallarından biri olan Ebru çalışmaları 1,5 tl gibi cüzi bir ücrete orada anında yapma fırsatı veriliyor. Güzel sanatlar lisesi çalışmalarıyla, Kız Meslek Lİsesi hem ürün sergileriyle hemde sahip olmak isteyen insanlara yaptıkları satışlarla okullarınada katkı sağlayorlardı, özellikle El Sanatları Bölümünün işleri görülmeye değerdi doğrusu. Emeği geçen  Öğretmen, Öğrenci ve Sanatkarları kutluyorum.

Uşak Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Sorumlusu Doğukan Uçar, Festivalle ilgili öneri ve görüşlerin değerlendirildiğini, kentteki tüm sanat evi temsilcileriyle bire bir görüşülerek program hazırlandığını, festivale 120 sanatçının katılacağını sanat festivalinde 2. Yıla ulaşıldığını bu yılın gecen yıldan da güzel olduğunu, fakat büyük özveri gerektirdiğini belirtti. Festivale tek gölge düşüren müzik gruplarının neşeyle çalmalarını engelleyenin ise son zamanlardaki şehit haberlerinin olduğunu kaydetti.

Biz de bu güzel organizasyonda gösterdikleri özveri ve duyarlılıklarından dolayı tebrik ediyoruz.

 
Toplam blog
: 22
: 241
Kayıt tarihi
: 14.05.11
 
 

10 yıldır Öğretmenim. Yazmayı hep sevdim ama kimselere okutmaya cesaret edememiştim, gizlediğim t..