Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Üsdat...

Üsdat...
 

üsdat..


Bitmeyen bir sigaranın peşindeyim sanki
Tükenmiş vasvatalı bir hayat kurgusu peşinde
Nameler yitirmiş anlamlı anlamları
Pek de az kalmış sabrımın kışı
Ne derim bilir misin üsdat
Ben yol olam gidem
Elbet bir götüren olur beni
Ya da gemi olsam demir atsam
Olmadı kuş olup uçsam
Ha üsdat ben ne olsam
De ki şu
Dersin ki sen sen ol
Ben ben olurken benliğimi unutuyorum
Ne çare söyle ben ben olurken kendimi bile tanımıyorum
Haydi üsdat gelde içmediğim cigarayı lafa katma
Demişken bilmem sigara içmesini
Sorsan hayatı çek içine
O zaman çekerim
Söylesen feleğin zehrini at içine atarım
Ama sigaranın zehrini içime çekmesini beceremem
Al arkadaş yarım kalanını da sen bitir
Boşa gitmesin
Hayat boşlamış beni bu velet bari küflenmesin
Haydi üsdat attım sigarayı
Sen devam et...
 

 
Toplam blog
: 13
: 473
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

1980  İzmir doğumlu eğitim alanında çalışmaktayım. Edebiyat dalında şiir yazmak okumak en büyük z..