Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '11

 
Kategori
Psikoloji
 

Üşenme, erteleme, vazgeçme

Üşenme, erteleme, vazgeçme
 

Ataletten kurtulamıyoruz, nedeni birçoğumuzun atalet içinde olduğumuzu fark edememiş olmamızdan sanıyorum. Sebepleri içimizde değil de dışarıda arıyoruz.

Böyle gelmiş böyle gider diyoruz ve değişmek istemiyoruz.

Etkili olmaz diyoruz ve etkisizliğe kendimizi inandırıyoruz.

Aman ne değiştireceğiz ki diyoruz ve değişikliğe gerek duymuyoruz.

Faydası olmaz diyerek önerileri kabul etmiyoruz ve yarar sağlamayacağına inanıyoruz.

Şimdi değil daha sonra yaparım bu işi diyor erteliyoruz.

Tavsiyeleri saçma ve anlamsız buluyoruz.

Bunu yapmak elimde değil diyoruz ve kontrolü ele almak istemiyoruz.

Kendimize güvenmiyoruz, yetersiz görüyoruz.

En iyi seviyeye gelene kadar hiçbir şey yapmayacağım diyoruz zamanı boşa harcıyoruz.

Sonuçta ben bu işi yüzüme, gözüme bulaştırırım diyoruz ve ataletten kurtulamıyoruz.

Bu yazıyı neden mi yazdım? Ben de bu aralar atalet içindeyim de ondan. En kısa zamanda kurtulacağım, ataletin ömrüne ömür katmaya hiç niyetim yok.

Şimdi panoma kocaman ve renkli harflerle yazıyorum

‘ÜŞENME, ERTELEME, VAZGEÇME’

Pozitif mesajları beynime alıp pozitif bir zihin iklimi yaratacağım.

İçimdeki çatışmaları yönetmek için özenli bir şekilde çaba harcayacağım.

Daha şimdiden güle güle atalet.

 


 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..