Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Üsküdar Sahilde keyifli bir kahvaltı...

Üsküdar Sahilde keyifli bir kahvaltı...
 

MB dostları bir arada...


Cumartesi akşamı Balcı ile telefonda konuştuğumda 9.30’da ordayım dedim. Tamam ben de gelirim dedi. Verdiğim saatte gittiğimde Balcı’yı göremedim, Allah Allah bir şey mi oldu acep diye geçirdim içimden. Tekirdağ’daki kahvaltıya geldiğinde biz Sema (Yağmur Zamanı) ile henüz yataktaydık. Taa İstanbul’dan sabahın köründe Selami ile yola çıkıp gelmişti, biz ise hala hazır değildik.

 

Pendik’ten Üsküdar’a gelmesi çok daha kolaydı. Aradım cebinden, dokuzdan beri buradayım demez mi. Mekan çok büyük, uçta bir yerde olduğundan fark etmemiştim. Neyse hal hatır faslından sonra bize ayrılan masaya oturduk. Kahvaltımızı sipariş edip sohbete koyulmuşken arkadaşlar gelmeye başladılar. Erol Güngör, Leblebi tozu Gülay, Dilek – Simay Çınar, selvi Arife Dürtlü, mavi yelken Esen Özdur – annesi Gül, Zeynep Gülay Kibaroğlu, Serhat – Gül – Arda – Yankı Tuna, Meral Yağcıoğlu, beenmaya Özlem – Özge – Özhan Baki, Muharrem Soyek, Melike Filiz geldiler… Toplam 20 kişi olduk…

 

Yeni yüz olarak yalnızca Melike Filiz katılmıştı aramıza. Yağmur, soğuk demeden taa Küçük Çekmece’den kalkıp gelmişti. Pırıl pırıl, zarif bir genç kız, kendisini çok sevdik, bundan böyle de toplantılara katılacağını sanıyor ve arzu ediyorum.

 

Gelmek isteyen diğer yeni arkadaşların hepsine cep telefonumu vermiştim, en azından gelemeyeceklerini bir telefonla bildirselerdi çok iyi olurdu. Ona göre masa ayarlanmıştı çünkü. Neyse canları sağ olsun…

 

Sohbetimiz güzeldi, zaten birbirimizden haz almasak ve özlemesek orada olmazdık. Öyle kuvvetli bir dostluk kurulmuştu ki aramızda gözle görülür, elle tutulur şekilde belli oluyordu… Gelen tüm arkadaşlarım hepsi memnun, mesut… Hepsi iyi ki toplandık, arayı uzatmadan tekrar toplanalım dileklerini ilettiler. Nevizade’de fasıl fikrime hepsi sıcak baktı, Gül ve Serhat’ın çocuklarına dahi anında çözüm üreterek buluşma kararı aldık. Yakında Neşe’m de İstanbul’a gelecek toplanacağız.

 

Davet yazıma yorum ve mesaj yazarak selam ve sevgilerini ileten tüm arkadaşların tek tek isimlerini okuyarak bildirdim. Arif Öğütçü için “Şimdi İstanbul’da olmak vardı” dizelerini okuyacaktım ama sabah internete giremediğimden (sözlerini yazacaktım) sadece başlık kısmını söyledim. İzmir’den derin mavi Ufuk, Nilgün Akad, b.gelincik Songül telefonla katıldılar. Sabiha Rana ise akşama kadar orada olacağımızı düşünüp ben eve döndüğümde aradı. Yağmur zamanı Sema, Cansın Erol ve Yuldagül Alkan da öyle… Bu zarif davranışlarından ötürü hepsine teşekkür ediyorum.

 

Ahmet Balcı krallığa tekrar seçilmek için destek arıyordu. Bu toplantı bir nevi kurultay niteliğindeydi. Newyorker ile giriştikleri bu kıyasıya mücadeleden bakalım kim galip çıkacak. Biz toplantı grubu olarak kendisini desteklediğimizi bildirdik.

 

Erol Güngör’ün birkaç şiirini okuduk, ben, Dilek ve kendisi… Yıllar önce Milliyet Gazetesinin blog toplantısında beni gördüğünde aklından geçirdiği güzel düşünceler beni çok mutlu etti. Gülümsememin çok içten olduğunu, sahtelik olmadığını hissetmiş o an. Akabinde benim için bir şiir yazdığını söylediğinde başta Dilek olmak üzere kıskançlık nidaları yükseldi. Bu bahsettiğim olaylar konuşulurken kahkahalarımız çınlıyordu salonda. Şimdi Erol bey onlara da yazmak zorunda yoksa dillerinden kurtulamaz ki… Bakın dizeler ne diyor:

 

Her sevdalı bakış, aşkı anlatmaz

Manada derinlik yoksa aldatır…

Her sevimli gülüş, içten değildir

Gözde yalan varsa dostu yıpratır…

 

Gözlerinde hiç yalan olmayan, sevimli gülen, değerli blog yazarı arkadaşım Sema Şener’e sevgi ve saygılarla… Erol Güngör

 

Bu güzel düşünceleri ve dizeleri için kendisine yürekten teşekkür ediyorum. Toplantıya eşiyle gelecekmiş ama kısmet olmamış, bir dahaki toplantıda mutlaka eşinizle bekliyoruz Erol Bey..

 

Filizler Köftecisi çok güzel, büyük, hijyen ve müthiş boğaz manzarası olan bir mekan. Menüsü çok zengin, lezzetli ve kaliteli… Halkla İlişkiler Müdürü Süheyla hanım bizimle çok ilgilendi. Özellikle masalarımızdan sorumlu Ferit ve Abdullah bizi memnun etmek için ellerinden geleni yaptılar. Hepsine teşekkür ediyorum.

 

Tüm arkadaşlar çok isabetli bir yer seçtiğimi söylediklerinde keyiflendim. Bir tek kusuru camlardan gelen soğuktu. Tam cam dibinde yerden sıcak hava üflese de yukarılardaki boşluklardan gelen soğuk hava epeyce üşüttü. Kahvaltı sonunda dağıttıkları anket formlarına bu konuyu yazdım, icabına bakacaklarını düşünüyorum.

 

Çok uzun süren sıcak günlerin ardından gelen soğuk ve yağmurlu bir kış gününde, soğuğa ve yağmura aldırmadan uzaktan, yakından gelen güzel arkadaşlarım… Birlikte geçirdiğimiz bu saatlere doymadık, tekrar görüşeceğiz…

 

Bizleri bir araya getiren Milliyet Blog’a yürekten minnetimiz ve sevgilerimizle…

 

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..