Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '09

 
Kategori
Öykü
Okunma Sayısı
766
 

Uslanmaz çapkın...

Uslanmaz çapkın...
 

Merhaba canım ne haber?

Dişim ağrıyor bir dişçi lazım bana

A tamam benim çocukluk arkadaşım var , hadi iş çıkışı gel beraber gidelim. Uzun zamandır ben de onu görmemiştim iyi olur

Tamam gelirim...

Alooo ne haber kanka?

İyidir fıstık, senden ne haber? Epeydir görüşemedik özledim seni

Bir arkadaşımı getireceğim birazdan dişi ağrıyormuş hem seninle de hasret gideririz

Çok sevinirim, görüşürüz.

**

Hiç bahsetmedin bu dişçi arkadaşından, niye ben tanımıyorum?

Sevgili Ali canım benim, çok tatlıdır benim kankam ama tek kusuru vardır o da çok çapkındır. Çok yakışıklıdır da kerata:))

Aa bak daha çok kızdım sana , ne saklıyorsun bakim böyle yakışıklıyı benden ?

Yok Neşe'ciğim seni korumak içindir, bak sakın ha...

Hayretsin yani ben kocaman bir kızım , kendimi korurum hahahha

Ya ya sen duygusalsın, kırılırsın o adamdan sana hayır gelmez, aynı anda 3-5 kızı idare eder

Aman iyi tamam ne işim var zaten, çapkınmış baksana...

Tamam iyi edersin

Sanki ben böyle söylememişim gibi gitti aşık oldu Neşe ve çıkmaya başladılar. Zaten ondan değil de Ali'den almıştım haberi. İki arkadaşımın birlikte olması doğal olarak beni sevindirmesi gerekirdi ama endişelenmiştim doğrusu. Ali bugün burda yarın başka yerde , gününü gün etme felsefesiyle yaşıyordu. Bizim deli kız da onun aksine duygusal uslanmaz bir romantikti ve sonunda üzülecekti. Öğrendiğimi duyunca biraz benden uzak durmaya başladı, bu da beni çok üzüyordu. Israrla aradım ve bir akşam iş çıkışı buluştuk.

Tamam fazla karışmayacağım zaten başlamışsınız ama kendini herşeye hazırlamalısın canım

Ama beni sevdiğini söylüyor

İnşallah canım ...

O günden sonra ara sıra konuşuyorduk, daha çok zamanını Ali ile geçriyordu. Ben de inanmaya başlamıştım, belki de kankam aradığı kızı bulmuştur diye umut ediyordum.

Birgün ikisi birden iş yerime geldiler ve evleneceklerini müjdelediler. O kadar sevinmiştim ki anlatamam ve sonunda evlendiler. Neşe yaşım ilerledi diyerek hemen hamile kaldı, ikisi de heyecan içindeydiler. Ultrasonda kız olduğu anlaşıldı ve ikimiz çocuk odası için alışverişe başlamıştık bile.

Günler böylece gelip geçiyordu, Neşe'nin hamileliği 7 .ci ayı dolduruyordu ve çok mutluydu. Bir akşam üstü yine buluştuk ve bir alışveriş merkezine gittik. İşimizi bitirdiğimizde Neşe; Ali bugün geç gelecek yemeği beraber yiyelim ne dersin?

Olur çok sevinirim, hadi gel bir balıkçıya gidelim hava da güzel

Tamam

Hafta arası olduğundan trafik fazla yoğun değildi ve boğaza gitmeye karar verdik. Saat 7 gibi restorandaydık, balıklarımızı söyleyip koyu bir sohbete başladık. Eskilerden yenilerden aklımıza ne gelirse konuşuyorduk. Benim arkam kapıya dönüktü , etrafımı başımı çevirmeden göremiyordum... Neşe birden küçük bir çığlık attı, ben sancılandı falan zannetmiştim. Korkuyla yüzüne bakıyordum

Ali...

Nolmuş Ali'ye ?

Yanında bir kız var elele !

Hemen dönüp baktım, bizi farketmemişlerdi ve arka köşeye oturdular hem de yan yana...

Ben hemen, belki arkadaşıdır dur hemen başka şeye yorma dedimse de doğru olmadığını biliyordum. Ne diyeceğimi nasıl davranacağımı birden bilemedim.

Ne yapalım, istersen çaktırmadan kalkalım

Neden çaktırmayacak mışım o benim kocam

Tamam da rezalet falan... Tabii beni dinlemeden birden yerinden kalkıp o masaya doğru yürümeye başladı...

Sonrasını anlatmaya zaten gerek yok, ortalık karıştı. Ali'nin yanındaki hatun da onun evli olduğunu bilmiyormuş...Ve Neşe ayrılma kararı aldı. Ali yemin etti tövbeler etti ama faydası olmadı ayrıldılar. Olan bebeciğe oldu...Daha doğmadan ailesi dağıldı.

Kime kızıp üzüleceğimi bilemedim. İkisini de tanıyordum, hatta kendilerinden bile fazla. Ama ben bile bir ara, bu iş yürüyecek galiba diye düşünmüştüm...Huylu huyundan pek vazgeçemiyor sanırım. Neşe'ciğim zor atlattı bu durumu ama bebek doğduktan sonra tüm sevgisini ona verdi ve yavaş da olsa iyileşti. Ali'ye gelince günahını almayayım ama bir hafta üzüldü mü bilmem...O yine hep aynı, gününü gün ediyor. Belki denemek istedi,değişmek istedi ama beceremedi...



Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 351
Toplam yorum
: 1482
Toplam mesaj
: 167
Ort. okunma sayısı
: 3105
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster