Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '16

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Usta oyuncu Altan Erkekli, Tümay Özokur Atölye'de öğrencilerle buluştu.

Usta oyuncu Altan Erkekli, Tümay Özokur Atölye'de öğrencilerle buluştu.
 

Altan Erkekli “Oyunculuk Kolay Bir Meslek Değil “

İşimi doğru yapacağıma şeref sözü verdim''

''Bir sanatçı şahit olduğu tüm olayların duygusuna girmeli''

 

Usta oyuncu Altan Erkekleri geçtiğimiz günlerde Tümay Özokur Atölye’de öğrencilerle biraraya geldi..Deneyimli oyuncu Erkekli, dünden bugüne yaşadığı oyunculuk hayatını tüm samimiyeti ve sıcaklığı ile gençler ile paylaştı.

Öğrencilik yıllarında hocam bana, ben inşaat mühendisi olmayı istediğimi söylediğim de, “sen çok iyi bir oyuncu olabilirsin, hayatta ihtiyaç olan en değerli şey insan ilişkilerini inşaa etmektir’’ dedi ve ben bu sözün üzerine inşaat mühendisi olmayı değil tiyatro oyuncusu olmayı tercih ettim ..

Başarılı oyuncu öğrencilere oyunculuğun kolay bir meslek olmadığından söz ederken, ‘’oyuncu iyi bir gözlemci ve dinleyici olmalı, hayata karşı duyarsız kalmamalı, hayatın içindeki herşeyden haberdar olmalı’’ dedi.

 

Ders sonunda Altan Erkekli öğrencilerle tek tek ilgilenirken  hatıra fotoğrafı çektirmeyi ihmal etmedi.. Gençler ‘ kendisinden kısa süre de çok şey öğrendiklerini, usta çırak ilişkisinin en değerli kazanım olduğunu’’ dile getirdiler.

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..