Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '09

 
Kategori
Felsefe
 

Usta

Usta
 

Ay bakışlar


Bana üç sandık boya ver oradan hey usta!
Boyayacağım bu şehrin çıkmaz sokaklarını
Boyayacağım en ücra karanlıklarını

Usta! çırak oldum olalı

Gözüm yolların kesik çizgilerinde
Beyaz ya , boyayacağım onu da
Adını daha bilmediğim bir renge
Kesik olmayacak böylece


Şu dolmuşta bir kız var usta
Yanığım boyuna-bosuna, endamına
O yay kaşına , ay bakışına
O bana bakmaz ya usta
Al boyayı da
Sen de beni boya be usta

Bana on sandık boya ver oradan hey usta!
Başkaldırılarıma da bir kaç tane fırça
Boyayacağım bana ait olmayan ne varsa
Köyümün yağmurlarına

Ben buralarda çırak oldum kayboldum
Al boyayı da
Sen de beni boya be usta

 
Toplam blog
: 58
: 352
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

04/07/1968 Gaziantep doğumluyum. İstanbulda yaşıyorum. İstanbul aşığıyım. Şiir yazmakla uğraşıyorum...