Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Usta

Usta
 

Usta...


Saçlarına aklar düşmüş be ustam 

Tuğlaları inşaa ederken 

Düşüncelerini de mi inşaa edersin? 

Kim bilir neler gördün geçirdin de 

O bitkin halinle hala ayakta durmaya,  

Hatta, hayattan hıncını çıkarırcasına 

Sanki içindeki kini, nefreti,  

Üzüntüyü, kırılmışlığı da dışarı atarak 

Tuğlaları örmeye devam edersin. 

 

Hem de karizmatiksin beklenilenin aksine 

İşini öyle muntazam bi şekilde yapıyorsunki 

İnşaat işçisi olsaydım diye 

İç geçirmeden duramıyorum 

Hani şu sana aciz gözüyle bakanlar var ya 

Sen onlara o gözle bakıyorsun aslında 

Hissedebiliyorum bunu 

"Benim inşaa ettiğim lüks dairelerde 

Oturanlar beni nasıl küçümseyebilirki? 

Ben olmasaydım, benim gibiler olmasaydı,  

Oturduğunuz evlere sahip olabilir miydiniz?" 

Diye sessizce hayıflanıyorsun.. 

 

Sonra biraz yoruluyorsun 

Derin bi nefes alıyorsun 

Tekrar işine yoğunlaşıyorsun 

Sadece diyorum ki 

Helal olsun sana be ustam.. 

 

^^Kübra TUNA^^ 

 
Toplam blog
: 29
: 274
Kayıt tarihi
: 07.05.11
 
 

"..." ..