Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '19

 
Kategori
Blog
 

Üstadımız Muzaffer Çellek

Görüntünün olası içeriÄ?i: TC Muzaffer Cellek, oturuyor, takım elbise ve iç mekan



Muzaffer Cellek
Kayıt Tarihi: 13.08.2006

Hakkımda kısmında yazdıkları:
Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giydiği için, takıldı. Giymeseydi.   Hayallerimiz oldu, hep olacak. Ümitlerimiz de öyle. Yeter ki güller de ağlamasın, umutlarımız hep yeşil kalsın...


Milliyet Blog’da ilk yazımı. Kategori Basın Yayın/Medya
01 Şubat '07

Geçmişe saygı
“Her insanın, yaşamı boyunca kendisini takip eden bir geçmişi vardır. Herkesin bu 'Yaratıları' şüphesiz özel'dir. . . İşte bu mazi; kimine göre kalplerde bir yaradır. Hatırlandıkça eza verir. Ki..” Diye devam ediyor.


26 Ağustos '06

Eski aşk
“Gııız! Ne diyom biliyo musun? 'Kavşak Suyu'nun! başında seni biyo, öpüveresim geliyo!
Ne diyecem biliyo musun? Aladağ'dan; bayır aşağı, rüzgara karşı, elele tutuşup 'Bi goyversek' kendimizi diyom....”
Demiş, Bartın şivesiyle. Aladağ Bartındadır. Çocukluğu orada geçmiştir. Değnekten atını arar hala. “Çocukluğum cebimdedir benim. Benimle her yere gelir” der, yorumu yanıtlamaya  devam eder.


06 Mayıs '18

O Yağmur Damlaları, Kutsalımızdı.

Şimdi;
Gönül kırıklıklarına yağmur yağıyor.
Ben yağmur adam.
Ben hayal adam,
Nerede şimdi o yağmur damlaları?
Ve onlar, kutsalımızdı.
Her ıslanışımızda
Onu..

Toplam Blog Sayısı: 1617

18 Ocak '19 Tarihinde en son yazdığı blog:

Gazetecilik mi, Yazarlık mı?
“       Bu  “özel kolon” yani BLOG köşesi, bir nevi iç dökmek, hasret dindirmek, tanışları çoğaltmak, yeniliklere karşı çıkmak veya alkışlamak içim biçilmiş kaftan.”


 Sağlık durumuyla ilgili yazdığı bloğu:

“Sahip Olduklarının Kıymetini, “Onlar Hala Varlarken Bil!”
10 Aralık 2018
“ÖLDÜM ÖLDÜM DİRİLDİM”
Demiş. “Böbrek yetmezliği” teşhisi konmuş. “Karşıyaka’da DEMİRLENMİŞ BİR GEMİ GİBİYİM. Bacası devrik, halatı yamalı, dümeni kırık bu gemi ile ne yapılır?” Diye sormuş.

“Sevilmek istiyorum, var olmak istiyorum, her yerde olmak istiyorum. Kabımdan taşmak istiyorum. Dostlar bizi, bazı bazı hatırlasın diyorum, unutmasın diyorum.”

SÖZ, UNUTMAYIZ...!


“N’aparsınız. Hayat bu işte. “C’est la vie”
Kuyruğu yine de dik tutacağız. Başka çare yok!
Ne dersiniz?”

Diye de “hayati soruyu” sormuş üstadımız. Devam edeceğiz…Sizi unutmadan…Hepimize kattığınız değerlerle yola devam edeceğiz…(Uzun süredir Mb'da yazımlara bakamadım. O yüzden bu yazımdan anca haberim oldu. Bu da benim  bilmeyerek yaptığım hatam) Çok Üzgünüm...


Herkese yorum yazmazdı. Bunu da üstüne basa basa dile getirirdi. Sevdiklerine, değer verdiklerinle, her kanaldan iletişime geçerdi. Yazmaya doyamazdı.

Yazdığı bir mesaj:
O tek parmağiyle ortalığa çıkıp, herkeslere meydan okuyan o dünya tatlısı cesur kıza yazdığınız yorumu okudum. Kızın cevapları arasında size yazılan cevabi yazı, diğerlerinden farklı. O, farklı bir kişi tarafından onurlandırıldığını, "ossaat" anladı.Ve de mührünü bastı. Yorumda Kullandığınız o kelimeler ateşledi onu. "Yağmurlara değmek." Ne kadar lirik?. Künyenize baktım. ŞİİR kategorisini seçmişsiniz. Şairler duyarlı insanlardır. O kıza duyduğunuz sevgi size o satırları yazdırdı. Bana gelince, gözyaşlarımı zor zaptettim. Ve o kızcağız, tek başına tek parmağı ile yiyor, içiyor, yazıyor ve uyuyor. Rüyalarında bile uçurduğu uçurtmanın ipini, o tek parmağı ile tuttuğu için rüyalarında bile mesuttur eminim.. Kızcağızın durumu çok kritik. Ömür boyu vucudunun yegane kıpırdayan yeri, o tek parmağı. Saygı ve sevgi ile.
11 Haziran 2017

Muzaffer Cellek
    

Erdal Ceyhan Hocamıza ithafın, yazdığım yazıya yorumu, bu sözlerine istinaden vefa borcumu ödemeye çalışıyorum. Bu yazım ‘O’nun içindir:

Dolu dolu bir insanı, bir beyefendiyi, yazarı, sanatseveri, müzikseveri, doğa ve insanseveri…ve aklıma gelmeyen, sayfalarında bulabileceğiniz seçkin özelliklerin hepsini burada ifade etmem imkânsız:

“Bu ne güzelliktir. Bu ne vefadır. Bu ne içtenliktir. Sevgiler bir hale olmuş. Tabiatn başından itibaren şerareler çıkara çıkara sarmış bütün başları. Ve bundan nasiplenecek biz geride kalan kullar, olan bitenlere gıpta ile bakıyoruz. Bu vefanın adını koymağa çalışıyoruz. Zorluyoruz bulmak için, bulamıyoruz. Önceeden tanıştığınızı bilmezdim. O ne güzel vefa duygularıyle süslü bir yazı bu. bunları yazabilmek için hakiki surette şair mi olmak lazım? Ve sizi okurken neler düşündüm neler. Hadi dedim, o, "siz", onu, eskiden tanıyorsunuz. İyi tanıdığı için de has yazmış. Öz yazmış. Sevecen yazmışsınız.. Kabul. "Ya benim ardımdan aynı kalem" de, beni tanımadığı halde, aynı sevecenlikle yazar mıydı? Bunu düşündüm bir ara. beni tanısanız tanısanız, tokalaşmanın dışında, ancak yazdığımız, kurduğumuz cümlelerden tanırız ancak birbirimizi. Nedense böyle düşündüm. Neden düşündüm, bilemiyorum. Sizin satırları, ta ki okuyuncaya kadar.Ve laf aramızda artık, sizden başkasını da istemem gari.Selam ve”
30 Ağustos 2017         Muzaffer Cellek

Yanıtım:
Çok teşekkürler ve özür...Yolcu olduğumdan anca cevabınızı yazabiliyorum..Babacandan yüreğimizi yaktı, gitti. Tek tesellimiz ardında bıraktığı okunacak derya ...Aman efendim; Allah geçinden versin. O günü görmek istemem. Ölüm gerçeğimiz. Ardınızdan; elimden geldiğince yazmaya çalışır, yazarım! Onurlandırıyorsunuz..."O mahur beste çalar müjgan'la ben ağlaşırız." Selam ve saygılarımla...Ya benim ardımdan kim, ne yazar???


“Sevgi Sevgi Sehl-i Mümteni” şiirime yazdığı yorum:
Yaz katibem yaz, beni de unutma / Bir yağmur tanesi yalnızlığımla / Geldim yine, bak kapına / Sakın, bana öyle hor bakma / Çatı aramayiz, o sağanaklarda / Sığmasak da dört duvar arasına / Yaz katibem yaz, bizi de unutma / Ah katibem ah, lafı fazla uzatma./ Doğuyor güneş, fecr-i aydınlığında Güneşten evvelki sabağın o aydınlığında ruhlar bir hizaya gelir. İbadet ederler ki "Yeryüzünde iyi ki varız diyerekten. İnsancıklarımız, bu "şükür duasından neden ilham almazlar acep? Saygı ile.
17 Şubat 2018 
  Muzaffer


Ardında kalanlar...
O kadar çok şey var ki!
O kadar çok şey!


Muzaffer Çellek Üstadım:
Elimden geldiğince “SİZİ, İSTEDİĞİNİZ ŞEKİLDE, İÇİMDEN GELDİĞİNCE” yazmaya çalıştım.

Sayfanızda paylaştığınız; çok renkli, büyük ebatlı fotoğraflar, size has, özgün yazımınızla, seslenişinizle asla unutulmayacaksınız…

Ailenize ve tüm sevenlerinize, sevdiklerinize sabır diliyorum…

Işıklar içinde uyuyun…


Mekânınız cennet olsun….


Saygımla, sevgimle …



Nil Alaz

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..