Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '20

 
Kategori
Deneme
 

Üstü Kapalı İsim Vermeden

Bu ifade şeklini kim bulmuşsa tebrik etmek lazım.

Bu yolla bana istediğinizi söyleyebilirsiniz; üzerime alınmam olur biter, bir tek ben mi varım!

O anda, üstelik adres belli gibi, hatta ilgili bir durum söz ya da olaya bağlayarak yapılırsa zor kaçılır da bütün bunları bu şekilde düşünebilecek kadar akıllı kimse yok; varsa da helal olsun benim lan derim, daha önce sanki hiç mi rezil olmadım!

Üstü kapalı olsun isim vermeden. Dikkat ettim de bu şekilde yapılan mülahazalara muhatapları kendilerine olduğunu bildikleri halde dönüş yapmadılar; hatta aynı yöntemi kullanarak bile.

Adınız geçmiyorsa sorun değil de bu işin ustaları öyle inceliklerle cümleler kuruyorlar ki adınızı söyleseler daha iyi; bu üstü kapalı ifadelerden hakkınızda bilmediğimiz şeyleri dahi öğreniyoruz.

Ama yani kişinin adı hariç neredeyse her şeyini açık ediyorsanız bu pek üstü kapalı olmuyor. Bizler bu mesajların hangi adrese gittiğini anladık ama yine de üstü kapalıydı. Üstü kapalı derken isim yok sadece.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..