Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

24 Ocak '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Üşüdüm bu gece

Üşüdüm bu gece
 

Çok üşüdüm bu gece .


Neden bilmiyorum ama kalbim üşüdü bu gece.

Kavak yellerini seyrederken döktüğüm göz yaşı nedendi

Bilmiyorum..

İçimdeki hüzün nedendi, onu da bilmiyorum.

Bu derin iç geçirmeler, huzursuzluk,

Sanki bulunamayan bir eksiklik var hissi,

Nefes aldığım halde boğuluyorum gibi

Bu duygunun ismi ne onu da bilmiyorum.

Susadım, ama su içmeyi istemiyorum.

Acıktım, ama yemek istemiyorum.

Uyumak istiyorum sadece.

Rüyamda sen olur musun,

Onu da bilmiyorum.
 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..