Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Usulca, ben duymadan...

Usulca, ben duymadan...
 

Küçücük umutlu bir ışığa takılmış gözüm, karanlıkların içerisinde parıldayan. Mağrur ama orada olma ve misyonunu devam ettirme konusunda kararlı...

Her şey değişiyor, sadece bir tek şey değişmiyor...

-Hüzün-

Hüzün, seni silemem ama yok sayabilir miyim acaba? - Onu da kestiremiyorum bu taraftan bakınca...
_

Diğer bir taraf var mı? Keşke bilseydim, 'gidip görmüş olsaydım' ya da biri söylemiş olsaydı 'gittim, gördüm, daha yeni ordan döndüm' deseydi soluk soluğa...

İnansaydım, soluksuz anlattıklarına sorgulamadan. Varolmayan için, farklı pencereler açmaya çalışmak yıpratır mı törpüler mi insan hayatını? Ya da kim ispatlayabilir ki varolmadığını?
_

Her şey değişiyor, sadece bir tek şey değişmiyor...

Işık, var olduğumuzun ispatı, hala orada olduğunu bilmek -perdelerin ardında aydınlatamasa da günümü- etrafını aydınlatmaya devam ettiğini bildiğim.

Yolunu, izini kaybetmiş olsam da varlığı ile yetindiğim...

Geri geleceğine inancımdan gittiğini dahi duymadığım, -Hüzün-. Git, git ama yine gel...

Özlet kendini, yokluğunla.

İçimde ufacık bir ışık ol, yak kavur ruhumu...

Git, özlet kendini ama yine ve yeniden gel.

-Hüzün- Al götür götürebildiklerini yanında 'usulca' ben duymadan.

Kalanlar benimdir nasılsa!

 
Toplam blog
: 41
: 1436
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

27 yıl geçmiş ilk günden bu yana... Okullar okunmuş, MBA'ler yapılmış, Amerikalara gidilmiş, hayat h..