Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Usulca inlere sığınmak düşer aklıma.

Usulca inlere sığınmak düşer aklıma.
 

Portfolyomdan


usulca inlere siginmak düser aklima, kara kislarda
atesim dumansiz arayislarda
hastayim, yorgunum, seni bekliyorum
zaman akista...
sussam, dilime yazik
ucmamak, kanatlarima
gün yine aciya caldi bir yerde
ve zaman akista..

Vedat Sakman'ın muhtesem parcası.İnsanı hayatını değerlendirmeye zorlayan parçalar vardır ya hani, ister istemez dalarsın. kendini kandırmaya zorlar bazıları, mutsuzken değilmiş gibi yaparsın. Ben kötü bir yalancıyımdır...

Benim en yalnız zamanlarım, kendimden uzaklaştıklarımdı. Kendimi yalnızbırakışlarım, otoihanetimdi. Hayat yavas yavas elini cekmekte ve ben buna hiçbirşey yapabilmekteyim. Andrei Tarkovski günlüğünde şunu yazar : "40 yaşımdayım ve berbat üç filmden başka hiçbirşey yapmadım". Birşeyler yapmak için hala zamanım var-mı?
Unutulması gereken tüm anıların sağlamasını yaparken, yaşanması gereken herşeyi ıskalamak, bu mu yoksa ahde vefa, vefasızlık mı verdiğim söz yoksa? Yürürken kaldırımları saymak ya da araba plakalarından mantıklı kelimeler çıkarmak olsa tek eğlencem, tuttugum balıkları denize atsam ve onlar yeniden oltama takılmasa. Güneşi gören ilk kişi olsam, güneşten kaçarak.
Hayat, bir su gibi akmakta ve ben hayatı ıskalamaktayım. Aklıma gelen ilk seyi yapmamak ve elimdekini kaybetmek alışkanlığı hayat felsefem olmusken, hep birşeylere küskün ve hep birşeylerden alacaklıyken, hayat usulca kayarken ellerimin arasından ve ellerim ıslakken hayattan, şemsiyemden süzülen yağmura hasretken yani, yani bir sokak köpeği bile sevdirmiyorsa kendini bana ve ben sevemiyorsam kimseyi, bir sokak köpeğinden başka, kendime en uzak oldugum an kendimle kaldığımsa, kendimle kalmaktan mutlu ama yüzleşmekten korkaksam yani, yani kendime yabancıysam , hayatı ıskalamakta ısrarlıyım demektir.
Uçmak için kanat, konuşmak için dil isteyenler, hayata sebeb sonuç ilişkisi içinde, kar zarar hesabı yaparak bakan, hayat brokerları, ruhumu cennete götüren nehrin üzerinde sandalcılık yapma heveslileri ve en kötüsü sevgilerde sebeb arayan herkesle, kısacası yalnızlığımı kalabalıklaştıran herkesle, kalabalık olusturmaktan huzursuzum.

 
Toplam blog
: 2
: 662
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Biliyorum ki insan, göğsüne astığı etiketi ile değerlendirilir. Görebilmek için bile yansımaya ihtiy..