Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '21

 
Kategori
İlişkiler
 

Usulca Veda

Usulca Veda. Bir şarkı diyor ya her sevda bir veda. Eskiden yaptığım hatalardan biride tartışmakmış. Yahu niye tartışıyorsun sen neyi söylersen söyle karşınızdakinin anlayabildiği kadardır demiş Mevlana. Bende insanları olduğu gibi kabul etmeye ve sevmeye çalışacağım. Hak etmeyenlere ilgimi azaltarak usulca hayatımdan çıkaracağım.

Suçu at rahatla. Biz insanlar hep suçu karşımızda ararız. Biri hep karşısındakini kötülüyorsa suçunu bastırıyordur. Vicdanını susturuyordur. Bir kavga tartışma varsa az çok karşılıklı hatalar iletişim kazaları vardır.

Bir iki yıl önce yeğenimle arkadaşı ziyarete gittik. Kızı bizi durakta karşılayacaktı. Biz durağa geldiğimizi düşünüp bilhassa ben vay cadı süslenmekten geç kaldı dedim. Karşı tarafı dinlemeden ön yargıda bulundum. Meğer biz yanlış durakta inmişiz. Bana unutamayacağım bir ders oldu sonra bu düşüncelerimi ve yanılgımı aileyle de paylaştım.

Tek taraflı düşünenler hep kaybetmeye mahkûmdur. Bu günlerde arkadaşım Bekir bana fazla İş verme soğuktan ellerimi kullanmakta zorlanıyorum diyor. Neyse onu da çözdük neden diyor evet ben işlerin yerinde ve zamanında yapılmasını düşünüyorum ama birde zaten arkadaşım engelli soğukta olunca zorlandığı gerçeği var.

İletişim kazandırır. Sen beni üzdün yâda senin hakkında şu hareketinden dolayı şunu düşünüyorum diye konuşmak en güzeli içinde biriktirip küsüp gitmek ancak kişinin kendine zarar verir.

E herkes bütün dünya bir araya gelse kendine yaptığı kötülüğü yapamazmış. Yaşasın huzur bu günlerde kafamı dinliyorum canım sıkıldı mı kapatıyorum telefonu vur kafayı yat hakkımızda hayırlısı. Salih Arıkan, tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..