Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '07

 
Kategori
Deneme
 

Üşümüş Bir Yüreğin Duası

Tanrım! sensin hala benim yıldızım.

Tırmanırdım hiç usanmadan sana çıkan merdivenleri bir bir

Gece, gündüz, sıcak, soğuk demeden

Bana derdin ki hep,

"Denizler mürekkep olsa, ağaçlar da kalemin,

Sana verdiğim nimetleri yazsan, yine de bitiremesin."

Sonra, birden hastalandım. Unuttum öğrettiğin duaları.

Taş gibiydi artık yüreğim. Anlıyor musun?

Yolumu, yolundayken kaybettim.

Derken, bir gün bir polis çıktı karşıma. Senin polisinmiş.

Seni kaybedenleri toplamakmış güya görevi.

Kanmadım tabi ki ona. Biliyordum, ulaşmak istesen ulaşırdın

O olmadan da bana. Bak, hiç çağırmadan geldim zaten sana.

Sen! Ey! Yücelerin en yücesi, bırak artık, çözülsün yüreğim.

Bilirim, Rabbisin sen her şeyin

Yerde, gökte ne varsa, tesbih eder hep seni

Ama ben niye böyleyim? Çok üşüyorum. Ne olursun Tanrım,

Isınsın artık şu yüreğim.

Ahmet Güreşçioğlu

 

 
Toplam blog
: 164
: 710
Kayıt tarihi
: 13.09.06
 
 

1956 yılında doğmuşum. Tanrı Bilimi Eğitimi aldım. 78 kuşağından olmanın verdiği şevkle olsa gerek;..