Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Üşürüm ben hep; üşürüm, üşürüm.

Doluyum yine doluyum.
Üşürüm.
Ben hep üşürüm.

Ayna ayna söyle bana,
Ne istiyorsun?

Bakıyorum, bakıyorum.
Vefasız alem.
Çırpınışlar.
Çırpınışlar sonucunda,
Yorulan kanatlar.

Üşürüm .
Ben hep üşürüm.

Ömür.

Ömür dediğin;

Bir bardak çay gibidir.
Kimi tadına vara vara yudumlar.
Kimi içtiği halde içtiğini anlamaz, bir dikişte tamamlar.
Dibinde kalan çöpler ise;
ömrümüzden geriye kalmış birkaç kalıntı.


Üşürüm.
Ben hep üşürüm.

Bir bardak çay misalinde;

Geçmiş, gitmiş.


Yitik olmuş,
Yaşanmamış yıllar
Ve
İç serzenişlerim.

Üşürüm.
Ben hep üşürüm.


 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..