Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Üşüyorum sevgilim..

Üşüyorum sevgilim..
Hava soğuk..
Senin gözlerinden bile soğuk..
Yağmur yağıyor ince ince..
Saçlarımda takılı bir kaç damla..
Onlar bile yanımda..
Ayrılmıyorlar gitmiyorlar uzaklara..
En fazla gözlerime gidiyorlar, o kadar..
Onlar bile senden çok seviyor beni sevgilim.
Üşütseler de sadıklar tenime..
Bir bakışı , bir gülüşü esirgemiyorlar..

Üşüyorum sevgilim..
Hava karardıkça kararıyor..
Yüreğimi sardı yine bulutlar..
Sert rüzgarlar esiyor içimde..
Sokak lambasının altında bir kedi..
Solgun ışığın altında duruyor öylece..
Ama yalnız değil..
O bile yalnız değil sevgilim..
Sen neredesin ?
Hangi tenin günahına bulanıyor dudakların şimdi ?

Üşüyorum sevgilim..
Gök gürlüyor..
Korkuyorum..
Gömüldükçe gömülüyorum yalnızlığa..
Şimşekler aydınlatıyor gök yüzündeki kara lekeleri..
Uzakta bir yerde köpekler uluyor sevgilim..
Yalnızlığıma, sensizliğime isyan ediyorlar sanki..

Üşüyorum sevgilim..
Ellerim üşüyor..
Rüzgarda savrulan bir yaprak gibi yüreğim..
Aşkının duvarlarına çarpıp duruyor..
Canımı yakıyorsun sevgilim..
Gelmen çok mu zor ?

Üşüyorum sevgilim..
Ne adın belli ne cismin..
Ama ben özlüyorum seni..
Belki yalnızlıktan..
Belki korkudan..

Üşüyorum sevgilim..

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....