Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Üşüyorum

Üşüyorum
 

üşüyorum sol yanım


Üşüyorum sol yanım

Yılgın ve hasta ruhumla

Ne yanıma dönsem kırılıyorum

Bir duam var içimde ölüyorum

Üşüyorum düşüyorum gözlerden

Üzerimi örtün ne olur

Mis gibi kokan topaklarla

Yağmurun toprakla buluştuğu an gibi

Nefessizim boğuluyorum

Kaç gün kaç ömür bekleyeceğim

Ömrüm zamanımdan hep çalıp giderken

Üşüyorum kalbi buz gibiyim

Yalnızlığın ayazında dona kaldım

Çaresizliğin hicranında çaresiz düşlerim

Umutların kıyısında vedalaşır

Köhne düşlerim var içten içe kemiren

Tarumar olmuş yüreğimle

Üşüyorum kış gibiyim

Biçaremsin dünyaya kapanışım

İç yaralarım var kabuk bağlamayan

Her gün bir yudum dua da

Ya beni al sar toprağına

Ya da al beni sonsuzluğuna

Canlı cesedim buz kesmiş

Üşüyorum kimsesiz ve öksüz

En tepelerde açan rüzgârın kollarında

Seni özlüyorum ey toprağım

Ansızın gelsen ki ve gideceğim ve dirileceğim.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..