Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Utanç verici davranışlar.

Utanç verici davranışlar.
 

İtalyan sanatçı Pippa Bacca


Bundan tam bir sene önce bir İtalyan sanatçı Pippa Bacca yurdumuza gelmiş ve ülkesinden yani İtalya’dan çıkarak Beyrut’a ulaşacak ve “Analık ve kardeşlik" temalı projeye imza atacakken biz Türk erkeklerin gazabına uğramıştır. O günü ne çabuk unuttuk. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=103624

Herkes unutabilir ama ben hâlâ unutmadım.

Yine iddia ediyorum aynı şekilde bir başka Avrupalı bir bayan, hadi diyelim ki bisikletle hem de tek başına yola çıksın ve Türkiye’den geçmiş olsun, geçen sene Pippa Bacca'nın başından geçen talihsiz olayın bir benzerini yaşama olasılığı yüksektir.

Pekiyi Nilgün Çakıcı arkadaşımızın 21.11.2008 günü saat 10.35’de verdiği “Kabile olmaya başlamamızın ayak sesleri mi bunlar?” adlı bloğuna ne dersiniz. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=145748

İşte bizim erkeklerin kadınlara olan bakış açısı.

Maalesef ama maalesef durum bundan ibarettir. Ne yazık ki toplumumuzda bir kişi bile olsa toplumu karalıyor.

Şimdi sormak lazım ki şu erkek arkadaşlara; eşlerinizi gecenin ilerleyen saatlerde dışarıya komşuya tek başına gönderebilir misiniz? Siz bayanlar gitmek işteseniz de gitmeye cesaret edebilir misiniz?

Anlıyorum sizi. Cevabınız hayır olmaktadır. Neden? Eşinizden başkasına güvenmediğinizden olsa gerek. Komşunuza bile güvenemiyorsunuz. Öyle değil mi?

Sonra “Biz erkekler” diye başlayan blog yazdığımda bir de bakmışsım herkes bena ahkâm kesmiş.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=166973

Saygılarımla efendim.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..