Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Utancımız engelleri aşmış.

Utancımız engelleri aşmış.
 

Bir gecenin geç vakti sabrımız taşmış.

Utancımız geçmişteki engelleri aşmış.

Dudakların ıslanmış, aniden yaklaşmış.

__Bunda benim ne suçum var.

Üşütmemişse bizi tepeleme yağan kar.

Gönlümüz çekmişse şöööyle bir yar.

Söyle sen kadar güzel başka nerede var?

__Bunda benim ne suçum var.

Gözlerin kapanmış ellerime izin vermiş.

Farkında olmadan elim birden koynuna girmiş.

Flimlerde gördüm, demek böyle sevişilirmiş.

__Bunda benim ne suçum var.

Bir aşk yokuşunda yolu tutmuşuz.

Akşamdan sabaha bir gece uçmuşuz.

Sabahın olduğunu unutmuşuz.

__Bunda benim ne suçum var.

Biriken acılar yetmişse canımıza.

Şehvet dolmuşsa durgun kanımıza.

Karşı koymuşsak inadımıza.

__Bunda benim ne suçum var.

Kollarımda içini çekmişsen derin derin.

Heyecandan titremişse her yerin.

Bahar yeli esmişse serin serin.

__Bunda benim ne suçum var.

Kader sonunda layık görmüşse bizi.

Kollarımızdan bağlamışsa sımsıkı ikimizi.

Utanacak ne var, ispat etmişsek sevgimizi.

__Bunda benim ne suçum var.

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..