Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '16

 
Kategori
Deneme
 

Utangaç kirpiklerim asılıyor göz kapaklarıma…

Utangaç kirpiklerim asılıyor göz kapaklarıma…
 

Görsel internetten alınmıştır.


Karanlık çöktü iyiden iyiye.

Yorgun geçen günün ardından, bahçede çığlık çığlığa koşup oynayan çocuklar da çekildi evlerine birer birer.

Huzur dolu sessizliğin tam da ortasında, balkonumdayım…

Uzanıp şezlonguma kapadım gözlerimi. Sağ yanımdan burnuma geliyor kokusu nazenin hanımelinin.

Derin bir iç çekip açıyorum gözlerimi.

O da ne?

Gökyüzünde bir yıldız göz kırpıyor bana.

Gözlerimi ovuşturup bir daha bakıyorum. Evet evet yine aynı göz kırpış işveli, cilveli…

Eyvah!

Ay da şahit oldu, nasıl da gülümsüyor şaşkınlığıma.

Utangaç kirpiklerim asılıyor iyice göz kapaklarıma.

Sürüklüyor beni uyku öncesi mahmurluğuna.

Serin bir meltem yalayınca tenimi,

Gözlerim yavaşça teslim oluyor uykuya…19 Nisan 2016

 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..